Voi hyvää päivää Teidän kanssanne….
Säästin kaikki eilisen päivän tapahtumat luettavaksi/katsottavaksi koottuna sarjana tälle aamulle, kun meillä lounaassa oli niin hiljaista. Siinä kohtaa oli kerrottuja juttuja jotain 375 ja 14. sivu menossa, huh. Ajattelin että jopas on koko muu Suomi sekaisin tai tuhon oma. Vaan mitä pitemmälle selauksessa pääsin, sitä enemmän alkoi närästää: Toistuvasti tarinaa siitä, miten on pirun kuumaa ja tukalaa eikä tapahdu mitään, ei ikinä tapahdu mitään tai voisiko tapahtua jotain. Lopulta koko FLC ja muutkin suunnat kuulemma oli tukossa, ja sekin vielä piti ilmoittaa, että kaikki on tukossa. Uutena tulokkaana ymmärrän varsin hyvin sen, että kiima ukkosten perään on kova, kun itse olen vähän samanlainen, mutta ei kai kaikkia vinkaisuja kannattaisi tänne tunkea, eihän?
–Kukaan ei saa tästä ottaa nokkiinsa, pliis. –Tänä unohtumattomana kesänä on sattunut ja tapahtunut niin paljon kaikkea monessa paikkaa, toisille suorastaan mannaa taivaasta, ei millään meille kaikille aina ja kaikkialle. Haluaisin kuitenkin itse selata ”Todella Tapahtunutta”.