Luettu 4069 kertaa.
Ville Leino
Käyttäjän Ville Leino kuva

Finland

Uutta käyttäjää pukkaa...

#1   Lähetetty Sunnuntaina, 24. Toukokuuta 2009 klo 12:15:37

Päivää kaikille

Olen seuraillut silloin tällöin tätä foorumia ulkopuolisena, mutta nyt päätin liittyä joukkoon sähköiseen. Olen kaikenlaisista luonnon- ja taivaanilmiöistä kiinnostunut Kangasalan asukki. Ammatiltani olen lennonopettaja ja lentämisen ohella opetan teoriatunneilla, yllätys yllätys, meteorologiaa Hymyilee Harrastan myös monenlaista ulkoilmaelämää, joten sääilmiöt ovat tulleet tutuiksi niin ilmassa kuin maassakin.

2010: 3 kpl, kausi auki 13.5.

Kesasade
Käyttäjän Kesasade kuva

Vs: Uutta käyttäjää pukkaa...

#2   Lähetetty Sunnuntaina, 24. Toukokuuta 2009 klo 13:29:15

Tervetuloa joukkoomme. =)

Aurinkoisia hymyjä kaikille!

Kesän 2010 ukkoset: kauden avaus 14.5. yöukkosella, 14.7., 25.7. yöukkonen,

Kesän 2009 ukkoset: kauden avaus 11.5., 23.5. (Hml), 13.6., 11.7. (Pori-Ulvila)

Kesän 2008 ukkoset: kauden avaus 9.6., 10.6., 16.6. (pieni sievä), 17.6., 20.6.,

lettu1
Käyttäjän lettu1 kuva

#3   Lähetetty Torstaina, 9. Heinäkuuta 2009 klo 16:26:17

Juu tervetuloo munki puolesta! Hymyilee Millast konetta lennät?, onks se helppoo vai vaikeeta?. Ilmailu on kiinnostanu mua pienestä asti. Nauraa

s696.photobucket.com/albums/vv330/lettu1/

Ukkoset 2009: 5kpl, 2010: toukokuu 2kpl?, kesäkuu 0kpl!, heinäkuu: vieläkin 0kpl!!! Surullinen

juzzi
Käyttäjän juzzi kuva

Finland

#4   Lähetetty Torstaina, 9. Heinäkuuta 2009 klo 17:44:19

Tervetuloa!

itse olen ollut vain ala-asteella paperilentokoneiden taittelu kurssilla ja käynyt kuuntelemassa rissalan lentokentällä että miten se suihkari hurisee. Hymyilee

Hyvä sää on makuasia Vinkkaa
- kuvia ja spottauskertomuksia kuvablogi.com/blog/20558/

juzzi
Käyttäjän juzzi kuva

Finland

#5   Lähetetty Torstaina, 9. Heinäkuuta 2009 klo 18:37:44

ihan mielenkiinnosta kysyn, että millaiset aihealueet ovat meteorologiassa tärkeitä taitaa lentäjän ammatissa?