jattis84

Finland

Kuka on perustanut flc:n?

#1   Lähetetty Tiistaina, 16. Kesäkuuta 2009 klo 10:22:37

Kuka? wants to know! Eli mistä tämä sivu lähti? Historiaa..

Olen seurannut flc:ä ainakin kolme vuotta jo; ja nyt olen vasta kirjautunut käyttäjäksi.. 8-o

Heti kun on vähänkään ukkoselle suotuisat olosuhteet, tulen tänne ja jännittelen näkyykö Porin lähellä mitään. HihHymyilee En ymmärrä kylläkään läheskään kaikkea mitä tutkissa lukee, mutta katselen vain karttaa ja odottelen. Sen mä tiedän et jos on liilaa aluetta niin se olis tosi hywä!! (-- Vai olix se niin?Vinkkaa )

Olisi kiva juttu jos joku vaivautuisi kertomaan lyhykäisesti lisäksi esim.->  +/- ic ja cg jutuista . mitä ne ovat? Kiitos jo etukäteen!

Pasi
Käyttäjän Pasi kuva

Finland

Vs: Kuka on perustanut flc:n?

#2   Lähetetty Tiistaina, 16. Kesäkuuta 2009 klo 10:33:52
jattis84 kirjoitti:

Info-sivulta löytyy kattava paketti tietoa FLC:n historiasta sekä ylläpidon jäsenistä.

Ukkosia v.2011: 0 kpl Joista yöukkosia 0 kpl
Elosalamoita bongattu:0 yönä. 
Raehavainnot: 0 kpl

Viltsu
Ylläpitäjä

Käyttäjän Viltsu kuva

#3   Lähetetty Tiistaina, 16. Kesäkuuta 2009 klo 10:40:57
jattis84 kirjoitti:

Olen seurannut flc:ä ainakin kolme vuotta jo; ja nyt olen vasta kirjautunut käyttäjäksi.. 8-o

Heti kun on vähänkään ukkoselle suotuisat olosuhteet, tulen tänne ja jännittelen näkyykö Porin lähellä mitään. HihHymyilee En ymmärrä kylläkään läheskään kaikkea mitä tutkissa lukee, mutta katselen vain karttaa ja odottelen. Sen mä tiedän et jos on liilaa aluetta niin se olis tosi hywä!! (-- Vai olix se niin?Vinkkaa )

Olisi kiva juttu jos joku vaivautuisi kertomaan lyhykäisesti lisäksi esim.->  +/- ic ja cg jutuista . mitä ne ovat? Kiitos jo etukäteen!

Kuten Pasi jo totesi, niin FLC:n historiasta ja taustavoimista löytyy tietoa sivujen Info -osiosta, sitä vartehan ne on Hymyilee

IC/CG -teksteistä yms. löytyy infoa monestakin viestistä täällä foorumilla. Esim seuraavat keskustelut: www.flcenter.net/forum/243  ja  www.flcenter.net/forum/31

Ville Heimonen
Finnish Lightning Center - Ylläpito

jattis84

Finland

#4   Lähetetty Tiistaina, 16. Kesäkuuta 2009 klo 10:41:30

Juups.  Kiitos. Olinpa tyhmä ohittaessani tuon infojutun. Kaikki muut olenkin katsonut mutten tietenkään sitä. Vinkkaa Kyllähän siitä jotakin sai.